HUSEIN Prevaziđeni maneken izvršne vlasti i fabrikant sumnjivih istina

Piše: Midhat Dedić

Sa Huseinom Rošićem iz Rujnice , otkako  ga kao novinar znam, sve je  bilo tragikomično i kičasto.

I lažno.

Od  sapunice   sa  stolicom predsjedavajućeg Skupštine USK, kada  su se on i Admir Hadžipašić naprosto  otimali  za  ovu dobro plaćenu funkciju pozivajući i policiju u pomoć, preko  njegovih sarajevskih “kongresnih” rezultata  kada je  ” naočigled  Planete”   krao glasove u korist svojih , ispostaviće se ,  mentora koji će mu omogućiti fotelju premijera, do svih   jadnih čarolija i afera kojima časti  krajiški narod otkako  je smijenio tadašnjeg stranačkog kolegu i premijera Izudina Saračevića.

Svoju je (be)značajnost Rošić borbeno gradio   poltronskom spremnošću da  sluša “jednog vođu” ( Asim Kamber)   i da hrabri sebe  kako  jednoga dana neće nikom polagati račune  za ono što radi.

Tako je mislio, npr.  i Đelo Muslimović koji je isključivo slušao Kambera, pa mu je  život prije  50-te  upropašten, a Kamber se  i nakon 23 godine  drži budžetskih jasala.

Rošić je kao  izvršni maneken SDA u Krajini postao  za kratko vrijeme sličan omraženom Fadilu Novaliću-niko mu ne vjeruje.

Zašto?

Zato  što je spreman da slaže  i da  fabriciranu laž , sav rumen kao seoske djevojke na komušanju , brani  kao istinu.

Posljednji  značajniji blam kojem sam prisustvovao i postavljao pitanja  ovom  stranačkom parazitu sa reklamnim doktoratom  dogodio se onog dana kada je Grgin SDP spasio Rošićevu vladu izglasavanja nepovjerenja na vanrednoj sjednici Skupštine USK na kojoj zahvaljujući SDP-u nije izglasan dnevni red u vezi afere  “Policijski komesar USK”.

Evo kako je tekao naš razgovor u prisustvu drugih kolega (  preneseno sa tonskog zapisa). Tema je bila, naravno, opstrukcija izbora policijskog komesara USK. Premijerovi odgovori su  u našoj  obradi  u italiku i boldirani.

Gospodine Rošiću, zašto Vlada nije donijela odluku o imenovanju ili neimenovanju kandidata nego je donijela neku obavijest koja nije akt Vlade po Zakonu o Vladi USK.Znam da ima uredba, uredba sa zakonskom snagom,  zaključak, rješenje, odluka…?

Onda niste čitali Zakon o Vladi i naš Pravilnik o radu.

-Jesam, odjeljak V u Zakonu , jasno piše kojih je to pet akata.

(V – AKTI VLADE
Član 16.
Vlada Kantona u ostvarivanju svojih ovlaštenja
utvrđenih Ustavom Kantona donosi: uredbe,
odluke, rješenja i zaključke.
Član 17.
Vlada Kantona može, u skladu sa Ustavom
Kantona, donositi uredbe sa zakonskom snagom. …)

Ne stoji to ( ČISTA LAŽ) …Drugo je to kada imate  prijedlog ministarstva.Nadležno ministarstvo je odgovorno za  taj domen. U ovoj situaciji, ovo je presedan jedan, Ministarstvo unutrašnjih poslova, odnosno resorni ministar nije htio poslati imena , jednostavno,  zbog informacije koju nam je dostavio. Onda je u toj proceduri Nezavisni odbor nama dostavio  rang listu i mi smo se o toj rang listi izjasnili pojedinačno  o svakom kandidatu i daćemo stenogram sa sjednice.(STENOGRAM NIJE NIKOME DAT, POGOTOVO NE NOVINARIMA, ČAK JE USKRAĆEN  I KANDIDATU KORIČIĆU  KOJI GA JE TRAŽIO ) To je jedini  i najautentičniji dokument i on je dokaz  šta se desilo. Mi smo to dostavili, općenito, ( OVDJE JE TOTALNO SPETLJAN ,  OBAVIJEST NAZIVA “TO”  ) mi nismo ni mogli dostaviti odluku   jer ga resorno ministarstvo  nije predložilo , nego  je Nezavisni odbor poslao svoju rang listu.( ČISTA LAŽ, POGLEDAJTE  ČLAN 44 STAV 2 ZAKONA U UNUTRAŠNJIM POSLOVIMA koji  glasi

(2) Ukoliko ministar ne uputi prijedlog

kandidata u roku iz stava (1) ovog člana,
Nezavisni odbor dostavlja prijedlog sa imenima
dva kandidata direktno Vladi Kantona, koja će
imenovati jednog od kandidata za policijskog
komesara.)

Ali, u zakonskoj proceduri jasna je mogućnost  da Nezavisni odbor može poslati direktno rang listu, što je on i učinio, jer je to izbjegao resorni ministar…?

-Ne može Nezavisni odbor predlagati odluke Vladi, po našem Pravilniku i Zakonu.To mogu samo ministarstva i ministri.

( OPET  POIGRAVANJA SA ISTINOM, stav  2 člana 44 Zakona o unutrašnjim poslovima USK  je jasan -Nezavisni odbor predlaže, Vlada imenuje jednog od kandidata, ali ne može kandidata  imenovati  sa OBAVIJEŠĆU, jednim od akata Vlade po Zakonu  o Vladi USK,a taj akt  je odluka; Uz to, kako Pravilnik može biti “stariji”  od Zakona)

Bio  je to jedan od mnogih očajnih   “ispada” neharizmatičnog  premijera  koji se branio jedino  nadmenom “nadmoćnošću” funkcije  nad argumentima.

Rošićevo uzorno “tamburanje”  po istini  odavno  je  reklama za  nasilje  nad  vrijednostima razuma svakog normalnog čovjeka.

Čim ga novinar  zbuni, ili  zatekne u neznanju što uopće nije teško ,  on mahnitim  gestovima, mimikom, bojom kože i verbalnom militantnu  argresijom nastoji  da sakrije težinu olova u  svojoj glavi.

Rošić fanatično nastoji da od novinarske kaste višeslojno ponižene razvije  osjećaj potpune bezvrijednosti u sopstvenim očima , kao psihološku projekciju  svog  statusa  – poslušnog  džuboksa koji  će  zgaziti lično dostojanstvo  za  dobru funkcionersku plaću i fotku  sa Baketom i Fadilom.

I naravno , nastavak   budžetskog orgijanja u narednom mandatu ( Husein Rošić  je treći na federalnoj listi SDA u Kantonu 1).