ŠTA IMA, LAKI Sanske teorijske postavke o vertikalnim i horizontalnim biračima

Tokom 6000 godina pisanih tragova na Zemlji, još nikada nije obrađena i argumentirana teorija o izbornim krađama,a taj fenomen postoji koliko i demokratija, dakle barem od petog stoljeća prije nove ere u staroj Grčkoj,a u modernim varijantama od Monteskjea, pa  do današnjih dana.

Iako  smo  učili da su demokratski izbori  osnovno sredstvo  da se funkcioneri i ostala bagra podvrgnu volji naroda, vremenom smo saznali  na vlastitim primjerima da  je kriterij “slobodni i fer izbori” najobičnija glupost i šarena laža, a krađe glasova i krivotvorenje izborne volje “legitimna” praksa  tzv. pobjednika.

“Pobjednici” kroz  “fer i slobodne izbore” nastoje samo jedno, što treba da se zna za sva vremena- da uzmu vlast kako bi DIJELILI BUDŽETSKE PARE.  Priče o  državi, o jednoj  jedinoj BiH, olinjale su kao pokisle pseće  čerge,a lažni patriotizam koji se cijedi  niz nepca  “patriota”  samo potvrđuje da  je  NAJSIGURNIJE UTOČIŠTE HULJA.

U tom smislu, kako su “demokratske” izbore dobivali Sadam Husein ili Ferdinand Markos,moglo  bi se pretpostaviti da su ih dobijali  u Sanskom Mostu Asim Kamber i “njegova” SDA.  “Pobjede”  SDA u gradu na Sani, podsjećaju na vic o Muji kome sude zbog ubistva Sulje ,a on sudiju ubjeđuje kako je Suljo “sam pao na nož i nabo se na njega još 6-7 puta”. Tako je i SDA Sanski Most na čelu sa Lakijem  nakon što je prvi i drugi put nekada davno pobijedila, za razliku od Muje i 6-7 uboda čakijom, “nabola” duplo  više  pobjeda. Kako tada, tako i danas. “Nepobjedivost”  SDA neotuđivo korespondira sa besprizornim krađama glasova.

Osnov za ovakvo “razmišljanje”  daje nam  istraga koja traje,a  koju  Laki nastoji minimizirati  tragikomičnim blog-bajpasima gdje nas upoznaje sa prežvakanim i svima dobro poznatim događajima i ponekom “novinom” u obliku majke Emše koja navodno stoji na braniku odbrane lika i djela Lakija i njegovih izbornih kvarnjaka iz Stranke.

Najzad, bivši i najbliži Lakijevi suradnici su to ispričali  Državi, što kod Lakija stvara jezovitu sliku vlastitog futura koji mu vizualizira prvo pritvorsku jedinicu sa obrijanim glavama robijaša i državnu sudnicu u Kraljice Jelene 88 u sarajevskom Švrakinom Selu.

Tako iz šturih informacija koje se jedva probijaju kroz  filtere  istrage saznajemo da je Lakijeva “mašinerija” posebnu pažnju poklanjala rahmetlijama  kao najsigurnijoj izbornoj masi koja najsnažnije gura SDA kadrove u novu izbornu pobjedu, a koja će praviti najmanje problema u postizbornim danima. Naime, ne koštaju ništa, ne traže ni pare ni pozicije, pa u “strategiji krađe” spravom zauzimaju najvažnije mjesto, obzirom na ogromni odliv  (živih) birača iz Sanskog Mosta, što je opet, uzročno-posljedično, rezultat “epohalnih” pobjeda i “rezultata”  ovog gradića  na čelu sa kadrovima SDA.

Moglo  bi se reći, sudeći po istrazi u kojoj je on označen kao organizator,  da je Laki inaugurirao podjelu birača  na vertikalne i horizontalne. Vertikalni su živi, ovdje prisutni i  raseljeni širom svijeta ,a horizontalni , oni sa Gradskog mezarja Greda i nebrojenih mezaristana širom općine.  Po gradu se priča, a to nije daleko od istine, da se od 100 pozvanih birača od strane policije  čiji se identiteti provjeravaju, javi tek njih 10-tak živih. Za ostale dolazi šokirana rodbina i objašnjava kako su “dedo,nana, tetka, amidžinca…” odavno mrtvi.

Baš zanimljivo će  biti u narednim danima i mjesecima utvrđivati i baviti se brojkama ( a valjda će doći to vrijeme)  kako su baš svi “horizontali birači” glasali za SDA, kao  i  sanski “evropljani” čiji potpisi stoje  na izbornim formularima ,a oni ni tijelom ni dušom  nisu bili na biračkim mjestima.

Sada  bi se, u razbibrizi, mogli i poigravati sa teorijskim postavkama o vrstama SDA glasača u Sanskom Mostu, od onih  “profesionalnih patriota” koji režu vene uzduž i poprijeko, ako im neko samo kaže”ružnu” o Aliji, Sulji, Bakiru i Lakiju, naposlijetku, preko zahrđalih”konzervativaca” po mahalama i seoskim zabitima na koje je Laki uvijek računao ( ne znaju sva slova,a  vole SDA  više od djece, o snahama da ne govorim ), do onih što na prsluku pored zelene kravate nose bedž SDA kad idu  kod “Seje” u trgovinu po kruh i pastrmu. Možda i “stručnjaka”   tipa export-import-komerc sa Šemsinim ili Hadžipašićevim diplomama, pa čak i šatro ćiriličnim diplomama iz Kotor-Varoši i Prnjavora (kažu, takvi sjede i u Općinskom vijeću i glume uglednost nabrzinu i nafriško ukalemljene građanske klase) , ili onih “urbanih”  vlasnika nevladinih organizacija, skrivenih iza nonšalantnih dijelova odjeće (farmerice  iz C&A i  majice iz Waikikija )  koje vire iz debelog crijeva Stranke i Gradonačelnika, pa “domaćina iz unutrašnjosti”  skoro napuštenih sela sa stomačinom na kojima bi im pozavidio plavi kit, koji na traktoru sa stranačkom zastavom dolaze na glasačko mjesto .

Našlo bi se mjesta i za one koji u cik sabaha dolaze da glasaju, kako za koga, naravno za SDA,  za one koji ne izlaze nikako na izbore(nema potrebe) jer kod njih dolaze emisari pa  glasaju ” po kućama”.Scenarij je čista bosanska idila -kahva,rahatlokum , a kad im daš listić slijedi istorijska rečenica ” ne vidi, nana, sine , de ti mjesto mene”. Na pitanje za koga  odgovor možete naslutiti sami, čak i ako ste slijepi i gluhonijemi. Pa lokalne kabadahije i galamdžije koji nose zastave  na SDA skupovima i za burek i 20 KM dreče  u dramskim pauzama,a na biračkim mjestima služe da “utjeraju strah u kosti” onima koji znaju i za druge stranke i ne glasaju retardirano samo za “jednu jedinu” za koju i “NAROD ZNA”.

Jednom riječju- Sunce bi da može stavilo tamne naočari  kad poželi  da pogleda ovaj Sanski Most, Lakija & comp. Toliko  sve  jezivo “blješti” .