VRUĆE LJETO Laki i Biboovi Bošnjaci, sveopća degradacija Sanskog Mosta

Piše: Midhat Dedić

 

Napisao  sam  stotine stranica utemeljenih  kritika o jednom čudnom političkom umu.

Biće to zanimljiva knjiga.

Riječ je o Asimu Kamberu.

Njegove  ljudske osobine, takve kakve jesu, dobro prepoznate kod političkih protivnika  i kod običnih ljudi odredile  su njegov makijavelistički “programatski” pristup u  cjeloživotnom političkom djelovanju.

Duboko vjerujem  kako se radi o lošem čovjeku čiji se  vrednosni stavovi najbolje mogu iščitati  u tekstovima koje objavljuje na svom “klikabilnom” blogu.

Tekstovi, slabo zatomljena histerija sujete, nad kojim se zgražavaju ljudi i koje pomno”proučavaju” tužioci njegov su najbolji “izlog  u svijet”.

Ubijeđen sam kako bi se iz njegov pisanog “opusa” i javnih nastupa, ali i istražnih materijala  nekadašnjeg AID-a,  policije i tužilaštava mogla sačiniti dobra psiho-socijalna studija  i političko-kulturološki ogled o mentalitetno-karakternim slabostima čovjeka koji je trivijalizirao očuvanje svoje političke pozicije i ega do mjere bespoštednog obračunavanja sa  svim kritičarima.

Ključna tragedija, tragizam i usud nakon rata, zadesio je Sanski Most i njegove sugrađane, Kamberovim višegodišnjim drilom preko”osvojenih” lokalnih medija i Bošnjaka “biboovskog”  tipa  nametanjem  opskurne  teme, kao političkog programa SDA Sanski Most, kako se opstanak Sanskog Mosta dovodi u pitanje padom “najveće stranke u Bošnjaka”.

To je Kamberu & comp po njegovom  shvatanju dalo pravo da brani SDA i Sanski Most svim sredstvima.

U ta sredstva, moglo bi se zaključiti iz iščitavanja doušničko-agitpropovskog štiva, svakako je spadalo i  ovladavanje pravosudnim resursima države u vidu  “zgodne suradnje” sa policajcima, tužiocima i istraželjima različitih  policijskih agencija.

Takva naracija širena poput kolektivne neuroze “paganskim” masama polupismenih patriotskih Bošnjaka, kojima još uvijek pred očima organski titra lik rahmetli Alije i fosforescira “asocijativna mreža slika ” i pamćenje na otpor agresoru, empirijski i naučno apsolutno  nedokaziva teza kako je SDA pobijedila neprijatelje BiH, romantičarski naivna i opojna kao grmečki kanabis, u Sanskom Mostu je postala “modus operandi” održanja na vlasti Asima Kambera.

Sanski Most se u proteklih 20 i nešto godina pretvorio u arenu borbe  za  “goli opstanak” na vlasti Asima Kambera i njegove privatizirane  stranke SDA.

Osnovni motiv ove deklarativne borbe za SDA i Sanski Most van razumne sumnje je NOVAC.

Ogroman novac.

Asim Kamber  je preko SDA  ostvario  svoj glavni cilj –  skoro punih četvrt stoljeća “kasiranja” budžetskih sredstava.

Skupa sa njim odabrana stranačka “elita”, desetak lica čeličnih laktova i gumene savjesti.  Pored svjetovne vlasti, duboko  su infiltrirani i u vjerske “lože”.

Slijediti tokove novca u bezbrižnoj i ugodnoj i besposličarskoj zavjetrini javnih ustanova lokalnih, kantonalnih i federalnih paralamenata conditio sine qua non je ove besprizorne politike.

Namjera Asima Kambera je , očigledno, da sklonost življenju na račun građana pod egidom SDA usavršava i dalje i razvija do granica društvene  imbecilnosti i uništavanja bazičnog morala na kome se temelji normalno društvo.

Sanski Most je  tokom demokrature SDA i  Bojovnika Asima Kambera doživio materijalnu i kulturnu regresiju i neslućeni procvat poltronstva, podaništva, prevrtništva i sveopće degradacije.

Krize koje  su  dvije i po decenije pratile i dopratile “bastion vlasti” u ovom gradu , opisivane su od strane podaničkih medija kao faze razvoja.

Kamber je u svojim doživljajima  stvarnosti proglašavao “planetarnim zavjerenicima” protiv njega i SDA sve one koji su odbijali konsenzualnu istinu o vodećoj ulozi SDA u “dokazanoj”istini koju je uspostavio on  kao svjetonazorsko načelo.

Međutim,”nepotkupljiva zbilja” (Dan Diner) ga negira već frtalj stoljeća.

Stvar elementarnog poštenja građana Sanskog Mosta 2020.godine bila bi da kroz demokratske procese  zauvijek sa političke scene uklone ovog štetočinu i njegove “pasdarane”.

Država, opet,”tvrdi” da će to ona učiniti, manje suptilnim, ali zakonski utemeljenim metodama.

U protivnim, i dalje će nam normalni svijet izjavljivati saučešće.